عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

تحول بازار محافظت از چشم توسط ترموپلاستیک‌‌های شرکت Epolin

قلم‌های لیزری می‌توانند توجه خلبانان و پرسنل نیروی انتظامی را منحرف کنند در حالی که باعث آسیب چشم موقت یا دائمی می‌شوند. شهروندان خصوصی و سازمان‌های دولتی نسبت به قبل عینک محافظ لیزری مرغوب‌تر خریداری می‌کنند. هنگام عرضه یک عینک محافظ لیزری، باید چهار عامل اساسی را در نظر داشته باشید.

قلم‌های لیزری به رنگ قرمز، آبی و سبز رنگ به صورت جهانی برای خرید در دسترس هستند. عینک محافظ لیزر با جذب یا مسدود کردن طول موج انتشار لیزر از فرد محافظت می‌کند. همچنین یک موضوعی را باید در نظر گرفت چه آن‌ها بخواهند یک چه بیش‌تر از رنگ سه رنگ لیزر را با عینک انتخاب شده جذب کنند. Epolin می‌تواند به انتخاب فرمول صحیح کمک کند.

عینک‌های محافظ لیزری باید بالاترین میزان عبوردهی نور مرئی را در طول روز و شب فراهم کنند و همچنین مقدار مناسبی از محافظت در برابر لیزر را بدون جلوگیری دید بیننده ارائه دهند. هیچ کس نمی‌خواهد بینایی خود را از دست بدهد، بنابراین توجه باید به انتخاب یک ماده جذب‌کننده لیزری مرغوب از یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه فنی معطوف شود.

از سال 1983 Epolin مواد با بالاترین کیفیت را برای برآوردن نیازهای تولیدکننده عینک محافظ لیزری، با رنگ‌های Epolight یا قرص‌های Luminate تولید کرده است.

Epolight Dyes: این محصولات به عنوان فیلترهای cut-on نزدیک اشعه مادون قرمز یا فیلترهای band-pass طول موج بلند شناخته می‌شوند. آن‌ها برای مسدود کردن اشعه فرابنفش و عبوردهی نور مرئی نور NIR طراحی می شوند.

Luminate Pellets: به سفارش مشتری جهت برآورده کردن چگالی نوری ویژه و الزامات عبوردهی نور از نمونه‌های تولیدی اولیه از طریق تقاضای تولید ماده ترکیب می‌شود.

تیم فنی Epolin جهت بحث راجع به الزامات خاص جذب لیزر یا هرگونه سوال دیگر در مورد عینک محافظ لیزری در دسترس است.

منبع خبر:

https://www.medicalplasticsnews.com/news/medical-plastics-device-news/epolin-thermoplastics-change-the-eye-protection-game

ارسال نظر