عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

معرفی اولین گریدهای استاندارد ABS با مواد بازیافتی پسامصرفی توسط شرکت INEOS Styrolution

محصولات اولیه از خانواده جدید ECO متعلق به شرکت INEOS Styrolution مربوط به راه حل‌ها برای اقتصاد چرخشی

  • دو گرید جدید ABS حاوی 50% و 70% از مواد بازیافتی پسامصرفی
  • مواد جدید در صنایع الکترونیک و لوازم خانگی متمرکز می‌شوند.

 

Untitled

شرکت INEOS Styrolution، پیشروی جهانی در محصولات استایرنی، امروز اولین گرید ABS خود با محتوای بازیافتی از لحاظ مکانیکی معرفی می‌کند، در حالی که آن‌ها را اولین محصولات خانواده ECO به تازگی عرضه شده می‌سازد. گرید جدید Terluran® ECO GP-22 اولین دستاورد حاصل از شرکت INEOS Styrolution است که ضمانت INEOS به منظور گنجاندن حداقل 325kt/year از مواد بازیافتی برای تبدیل به محصولات خود را  تأمین می‌کند.

در شرکت INEOS Styrolution پسماند پلاستیک پسامصرفی به عنوان یک منبع ارزشمند به جای مواد زائد دیده می‌شود. با Terluran® ECO GP-22، شرکت اولین محصولات خود را به بازار وارد کرد که از این منبع بهره‌مند شد. دو گرید جدید Terluran® ECO GP-22 MR50 و Terluran® ECO GP-22 MR70 به ترتیب حاوی 50% و 70% پسماند پسامصرفی بازیافتی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی (WEEK) هستند. هر دو گرید به رنگ مشکی موجود خواهند بود.

این ماده جدید عمدتاً برای مخاطب قرار دادن طراحان کاربردیِ کاربردهای جدید صنایع الکترونیکی و لوازم خانگی در نظر گرفته شده است. چند کمپانی اروپایی مطرح، سودآور و با سهام مرغوب پیش از این شروع کرده‌اند به ارزیابی ماده جدید و قصد دارند به زودی اولین کاربردها به بازار را وارد کنند.

Eike Jahnke، سرپرست مدیریت محصول، Terluran، محصولات استاندارد EMEA و مدیر پروژه در زمینه توسعه گریدهای جدید توضیح می‌دهد: “بسیار مفتخرم که خواص محصول Terluran ECO GP-22 جدید با مشخصات خواص مکانیکی همتای غیر بازفتی خود مطابقت دارد.”

Sven Riechers، نائب رئیس و مدیر بازگانی محصولات استاندارد EMEA، اضافه می‌کند این گریدهای جدید به کاهش مقدار پسماند کمک خواهند کرد که به محل دفن زباله ختم می‌شود. این گام درستی در جهت اقتصاد چرخشی برای محصولات استایرنی است و به مشتری‌های ما کمک خواهد کرد به اهداف بازیافت خود برسند.

https://www.ineos-styrolution.com/news/ineos-styrolution-introduces-first-standard-abs-grades-with-post-consumer-recycled-material

 

ارسال نظر