عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

معرفی کمپین one-for-one برای داشتن فردایی بهتر (سبزتر)

شرکت لهستانی ارائه‌دهنده آب معدنی 100% طبیعی با نام تجاری Poland Spring  به همراه 5 شرکت زیر مجموعه هلدینگ، از کمپین ملی جدیدی رونمایی کرده است. ساخته شده برای فردایی بهتر، تلاش 6 برند برای ایجاد بطری‌هایی جدید از مواد موجود است. همچنین تعهد جدیدی “یک برای یک” (one-for-one) را بیان می‌کند که متعهد می‌شود بطری آب را به جوامع نیازمند در راستای ضمانت بازیافت اهدا کند.

در تاریخ 15 مارس 2021 هلدینگ Triton Water اعلام کرد که دارایی‌های خاص و حق مالکانه برخی از نهادهایNestlé Waters  آمریکای شمالی در ایالات متحده و آمریکا به دست آورد. در تاریخ 6 آوریل، شرکتی که پیش از این با نام Nestlé Waters شناخته می‌شد با نام تجاری جدید BlueTriton فعالیت خود را آغاز کرد. این کار پس از تکمیل مالکیت این شرکت انجام شد.

این کمپین در روز 11 May 2021 (21 اردیبهشت 1400) به صورت رسمی اعلام شد که هم‌زمان با راه‌اندازی بطری‌های برتر شرکت Ice Mountain بود که مدت‌ها به صورت 100% قابل بازیافت بوده و اکنون نیز با 100% پلی‌اتیلن‌ترفتالات بازیافتی ساخته می‌شود. اکنون هر چشمه برند آب توزیع شده در منطقه این بطری‌ها را ارائه می‌دهند. این تلاش نه تنها به اقتصاد چرخشی کمک می‌کند، جایی که بطری‌ها با بطری‌های دیگر ساخته می‌شوند؛ بلکه می‌تواند پلاستیک‌ها را از محل دفن، اقیانوس‌ها و آبراهه‌ها دور نگه دارد.

با وعده جدید “یک برای یک” هر شخصی که متعد شود بطری خود را در طول کمپین بازیافت کند، برندهای آب چشمه منطقه‌ای یک بطری آب به آن منطقه اهدا می‌کنند. این برندها در حال همکاری با تغذیه آمریکا و سازمان‌های محلی برای دسترسی به جوامعی هستند که به شدت توسط Covid19 آسیب دیده‌اند و در حال بهبودی از آسیب‌های این طوفان بوده و یا با مشکل طولانی مدت دسترسی به آب رو به رو هستند.

هرچه افراد متعد به بازیافت بیش‌تر باشد، آب بیش‌تری در 6 برند اهدا می‌شود. در مجموع حداقل 200000 و حداکثر 3000000 بطری نیم لیتری اهدا خواهد شد. این کمپین در 14 اکتبر 2021 پایان می‌یابد. به گفته‌ Yumi ClevengerLee  معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم می‌خواهند تغییر ایجاد کنند و به دنبال این هستند که با برندهای تجاری ارتباط برقرار کنند. نرخ بازیافت پایین در سراسر کشور و دسترسی به آب آشامیدنی پاک در بعضی از جوامع دو موضوع رایج است و کمپین جدید ما مردم را دعوت می‌کند تا اثر قابل توجهی بر کره زمین و سلامتی مردم آمریکا داشته باشند. این نمونه‌ای از اشتیاق ما برای داشتن نیروی خیّر و نیرویی برای رشد است. در سپتامبر گذشته، لهستان با همکاری دانشگاه ماین و انستیتوی تحقیقاتی محصولات زیست جنگلی اعلام کرد در حال ارزیابی برای توسعه راه حل‌های مبتنی بر زیست پایه است که می‌تواند جای‌گزین بسته‌بندی محصولات Spring Poland شود. این شرکت در پاسخ به سوال این که آیا این همکاری پس از تغییر شرکت ادامه دارد یا نه افزود: این همکاری هنوز فعال و پابر جاست. لهستان در حال همکاری با دانشگاه ماین برای یافتن بسته‌بندی زیست پایه است که به طور بالقوه می‌تواند از مواد جدید نشأت گرفته از چوب ماین (Maine) پایدار به عنوان جای‌گزینی برای پلاستیک استفاده کند.

ارسال نظر