عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری: شرکت فراپلیمرشریف ارائه‌هنده خدمات و محصولات در حوزه صادرات و واردات پلیمر، آمیزه‌های پلیمری، مشتقات نفتی و مواد شیمیایی

توسعه صادرات محصولات، شناسایی دقیق و تأمین مناسب و به موقع مواد اولیه، دو بال توسعه پایدار و رشد شرکت‌ها می‌باشد .شرکت فراپلیمرشریف در حوزه صادرات تلاش می‌کند و در کنار به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و زیرساخت لازم برای صادرات با شرکت‌ها، از حداکثر ظرفیت ایجاد شده توسط خود و دیگر مجموعه‌ها در کشورهای هدف (دفاتر، انبارها، ساز و کار مالی و …) جهت توسعه صادرات استفاده می‌نماید. همکاری انحصاری با دفاتر کریدور صادرات با حمایت معاونت فناوری در چند کشور در حوزه محصولات پلیمری و شیمیایی یکی از این ظرفیت‌ها می‌باشد. همچنین حضور تیم فنی توانمند در کنار مجموعه‌های لجستیک و تأمین خارجی، بهترین انتخاب‌ها را همراه با تأمین مناسب و به موقع مواد اولیه، به مشتریان نوید می‌دهد.

در همین راستا در روز دوم از پنجمین کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری “جناب مهندس خضرایی” از شرکت فراپلیمرشریف به بررسی جای‌گاه صادرات و ظرفیت‌های همکاری بین‌المللی در این حوزه پرداختند.

a

 

ایشان ابتدا به اهمیت و جای‌گاه ویژه‌ کامپاندهای پلیمری اشاره کردند و اعلام داشتند با وجود این که کامپاندهای پلیمری حضور خود را در برخی صنایع نظیر خودروسازی، بسته‌بندی، تجهیزات پزشکی، لوله و اتصالات و الکترونیک اثبات کرده‌‌اند، اما هنوز استفاده از این ترکیبات در برخی صنایع در سطح پایینی قرار دارد. همچنین توسعه سریع صنایع مختلف بر الگوی مصرف اثرگذار بوده و این موضوع افزایش تقاضا را به همراه خواهد داشت.

در بخش بعدی با بیان ملزومات ضروری جهت موفقیت شرکت‌های کامپاندینگ و بازرگانی، زمان بندی مطلوب توزیع مواد و قیمت مناسب را از نکات مهم بر شمردند. شرکت‌های مدیریت صادرات (EMC) درب جدیدی را به روی شرکت‌های پلیمری و مشتقات نفتی باز می‌کنند. در واقع باعث رونق بازار بین‌المللی در جهت فروش بیش‌تر محصولات می‌شوند. همچنین علاوه بر صادرات، واردات و خدمات فنی مهندسی را ارائه می‌دهند. 

مزایای رقابتی این شرکت‌ها

✓ نیروی بازرگانی متخصص در زمینه پلیمر و بازرگانی

✓ تأمین پایدار و پیوسته در زمینه پلیمر و مواد اولیه

✓ امکان فعالیت به صورت سفارشی در حوزه تخصصی پلیمرها (انعطاف‌پذیری تأمین)

✓ بهره‌مندی از دفاتر بین‌المللی

✓ بهره‌مندی از شرایط ویژه حمل و نقل و لجستیک (زمینی، ریلی، دریایی، هوایی)

✓ توانایی انتقال وجوه مالی براساس استانداردهای بین المللی

✓ دارای شرکت خارجی معتبر و به ثبت رسیده در شرکت‌های پتروشیمی ایران

b

ایشان در بخش بعد به معرفی شرکت فراپلیمر شریف پرداختند. این شرکت با برقراری ارتباطات مناسب با تأمین‌کنندگان، نیاز مواد اولیه کشور را تأمین کرده است.

از نظر محدوده عمل‌کرد و توان‌مندی، شرکت فراپلیمرشریف به سه بخش کلی تقسیم می‌گردد:

تأمین مواد اولیه مورد نیاز در صنایع پلاستیک، لاستیک، کامپوزیت

✓ انواع پلیمرهای مهندسی (PA6, PA66, POM, PBT, PC, PMMA, PPS, PSU,…)

✓ انواع ترموپلاستیک الاستومرها (TPU, TPE, TPO, …)

✓ انواع پلیمرهای مورد استفاده در صنعت چسب، فوم و کفش (EVA 18%, EVA 28%, POE)

✓ انواع الیاف شیشه مناسب برای استفاده در صنعت کامپوزیت‌ها و آمیزه‌سازی پلیمرها

✓ انواع افزودنی‌های پلیمری (Antioxidant, UV Stabilizer, Flame Retardant, Titanium Dioxide, …)

c

 

مرسولات صادراتی

✓ انواع پلی‌الفین‌ها (پلی‌اتیلن و…) و آمیزه‌های پلیمری پایه الفینی

✓ انواع پلیمرهای استایرنی

✓ آمیزه‌های پلیمری زیست تخریب‌پذیر و زیست‌سازگار

✓ آمیزه‌های مهندسی پلیمری (PA6, PA66, PA6-GF, PA66-GF, PC-PBT, PC-PET, PBT-PET, …)

✓ محصولات نهایی ساخته شده از مواد پلیمری (بسته‌بندی‌های زیست‌سازگار، فیلم‌های کشاورزی، انواع ژئوتکستایل و ژئوممبران، انواع لوله‌های پلیمری، انواع پروفیل‌ها، ورق‌های پلیمری، لوازم آشپزخانه، ملزومات مصرفی پزشکی و…)

✓ انواع قیرهای نفوذی

✓ محصولات شیمیایی صنایع بالادستی و پتروشیمی (اتانول، متانول، روغن‌های صنعتی و…)

d

به دلیل بهره‌مندی از توان و تخصص تیم تشکیل‌دهنده شرکت فراپلیمر شریف، این شرکت آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنعت‌گران محترم شرکت می‌باشد. از جمله این خدمات می‌‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

✓ مشاوره فنی در زمینه انتخاب مواد

✓ مرتفع نمودن مشکلات خطوط تولید

✓ دسترسی به مراکز تحقیقاتی مجهز

✓ ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه مواد پلیمری

همچنین با مطالعه‌ بازار اولیه، امکان‌سنجی شرکت‌های فعالیت‌کننده در زمینه مواد پلیمری و بازاریابی میدانی امکان صادرات برا برای شرکت‌ها فراهم کرده است.

صنایع هدف

✓ صنعت مستربچ و کامپاندهای پلیمری

✓ صنعت خودرو

✓ صنعت لوازم خانگی

✓ صنعت لوازم الکتریکی و الکترونیک

✓ صنایع کشاورزی

✓ صنایع لوله و ساختمان

✓ صنایع اداری و مصرفی

✓ صنایع پزشکی

✓ صنایع نفت و پتروشیمی

دفاتر و مراکز همکار

شرکت فراپلیمر شریف با توسعه صادرات محصولات، شناسایی دقیق و تأمین به موقع مواد اولیه شرایط را برای سایرین فراهم می‌کند. از دفاتر این مجموعه و کریدور صادرات می‌توان به کشورهای چین، اندونزی، هندوستان، ترکیه، عراق، سوریه و انگلستان اشاره کرد.

 

e



 

ارسال نظر